03-522-2733

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך יודעים אם יש לך עסק עם החלקה אורגנית (או לא)?

איך יודעים אם יש לך עסק עם החלקה אורגנית (או לא)?

איך יודעים אם יש לך עסק עם החלקה אורגנית (או לא)?​

 
החלקה אורגנית ביואוגנית BIORGANIC אצל שוקי עמירה המספרה הארגנית האקלוגית הראשונה בתל אביב

חשוב לזכור, כי יש אנשים אומרים שמשהו אורגני, גם כאשר הוא לא החלקה אורגנית. אולי הם לא יודעים את ההבדל, ואולי הם מבולבלים. מסיבה זו, חשוב לדעת מראש מהי החלקת שיער אורגנית באמת. איך יודעים אם מדובר בחומרי ביוארגניק BIORGANIC? 1. דגש על שמירת הבריאות (של הלקוחה והסובבים אותה) 2. דגש על הגנה על השיער

איך ניתן לדעת שהפרמטרים הללו מתקיימים?

ניתן לתשאל את הספר באופן כזה שיחשוף אם מדובר בחומרים שאכן שומרים על הבריאות ועל השיער.
לדוגמה, על מנת לדעת אם החומר הזה "אינו מזיק לריאות", ניתן לשאול את מעצב השיער האם ההחלקה האורגנית שלו נחפפת לאחר מריחתה והמתנה פעמים שלוש ב-100% תוך שימוש בשמפו מיוחד כגון פיוריפיינג או קלמינג (כמובן שעוד לפני השימוש במחליק או פן). אם היא נחפפה עד הסוף והשיער נקי לחלוטין, לא אמורים להיות אדים מסוכנים בזמן עבודה עם המחליק (בייחוד אם מדובר בהחלקת השיער אוקסו אורגניק מבית ביואורגניק BIORGANIC ובאישור משרד הבריאות).
אם הספר מתכוון רק לשטוף קצת עם מים ללא שמפו למשך כמה שניות ואף שטיפה מלאה או לחילופין חפיפה עם שמפו ללא מלחים אז כנראה שלא מדובר בהחלקה אורגנית בריאה ונקיה מאדים מסוכנים.
מריחת החומר לא פחות חשובה ויש לציין למעצב השיער שלא יהיה מגע עם הקרקפת בזמן המריחה כך שאת לא אמורה להרגיש עקצוצים או כאב בזמן ההמתנה עם חומר ההחלקה .
בנוסף, יש לשאול את הספר ו/או להתבונן במספרה: האם יש ריח שריף, האם יש משהו שורף בעיניים ובגרון, והאם צריך מאוור או ונטה או שניתן לעבוד בחדר סגור עם מזגן. אם אין אדים רעילים – אז אפשר כאמור לעבוד בחדר סגור עם מזגן. אם כול הפרמטרים האלו מתקיימים אז תהיה בטוחה שאת במקום הנכון.

התקדמות טכנולוגית ששומרת על בריאות הלקוח

התקדמות טכנולוגית + שמירה על בריאות מעצב השיער והלקוחות = איננה מובנת מאליו בתעשיית הקוסמטיקה.
מאז ששוקי עמירה התחיל לשווק ולעבוד עם OXO ORGANIC, הוא נשאל מספר פעמים: "מאיפה השיגעון הזה", או "איך עשית את זה ככה".
שוקי עמירה מעצב שיער מזה כשני עשורים, אשר מאז ומתמיד אהב חידושים וגאדג'טים. הוא תמיד מצא את עצמו רודף ומחפש אחר דבר חדשים. גם כאשר מדובר על סוגי החלקות שונים, כמו היפנית ואז הברזילאית – היה שוקי הראשון להשתמש בהן.
שוקי עמירה צבר 14 שנות ניסיון עם החלקות יפניות ו-9 שנות ניסיון עם החלקות ברזילאיות על בסיס פורמלין או אטילן גלוקול. הוא מדווח כי השנים הללו "עשו את שלהן", והוא מדווח על מספר פגיעות שגילה במהלך השימוש בהן:
• דלקת פרקים
• חתכים ברשתית של העין
• חולשה
• אסטמה
• כאבי ראש וגרון
כאשר 3 הסעיפים האחרונים חלפו מעצמם לאחר שהפסיק לעשות שימוש בחומרים הנזכרים לעיל.
הבעיה הייתה, כפי שניתן להניח – שמדובר במקצוע של שוק, בתחום ההתמחות שלו. הוא לא היה מעוניין לוותר על ההכנסה ולכן חיפש פתרון לטיפול בחומר ההחלקה. לפני 10 שנים, אנשים לא ידעו ולא הבינו כל כך בתחום, כאשר נראה היה לו שלחברות הגדולות פשוט היה "נוח". שוקי אומר כי הוא לא חשב שמישהו מעוניין להמציא חומר חדש שגם יעשה את העבודה וגם ישמור על הבריאות. גם יחליק, וגם יהיה הרמוני (דהיינו החלקת שיער אורגנית) .
שנים לאחר מכן, שוקי פיתח את חומר ההחלקה המושלם לדעתו: חומר שניתן להסיר לחלוטין מן השיער, תוך שימוש בשמפו (לפני שעובדים עם מחליק). החומר לא מדיף אדים רעילים, הוא שומר על השיער וניתן לעשות אפילו צבע וגוונים מייד לאחר ההחלקה בלי לחכות כלל. החלקת שיער אורגנית באישור משרד הבריאות.
כל המוצרים ששוקי עושה בהם שימוש (לרבות צבעי השיער), מגיעים ללא:
• פורמלין
• גלאוקסיד אסיד
• PPD
• אמוניה
• ניקל
• עופרת
• SLS
• פיאג
• פראבנים
שוקי החליט לשמור על הבריאות של עצמו ושל לקוחותיו ולייצר מוצרים ברמה הכי של המוצר הכי טוב שיש או מעליו, מבלי להתפשר על איכות המוצר, לא משנה כמה הוא רוצה לשמור על הבריאות (באישור משרד הבריאות) . הוא פיתח את הרעיון מזה שנים ויכול להגיד היום בבטחה כי המוצרים של המרכז הם מהבטוחים ומהטובים בעולם

איך יודעים אם השיער נשאר בריא וחזק לאחר ההחלקה?

במילים אחרות, איך יודעים אם ההחלקה שמרה על איכות השיער? נשאל את הספר אם ניתן לעשות צבע או גוונים מיד בסיום התהליך וללא המתנות כלל . אם לא ניתן לעשות מיד בסיום ההחלקה לאחר שלב מחליק השיער , יכול להיות שזה מסמן שהחומר הכימי היה אגרסיבי מידי ולא שמר על איכות השיער. כך שלא מדובר בהחלקות אורגניות (בניגוד לחומרי החלקה של ביו אורגניק BIORGANIC שאמורים לאפשר זאת .
טיפ למתקדמות: את תוצאות החלקת במספרת ביו אורגניק BIORGANIC ניתן לראות בו במקום מבלי הצורך בייבוש השיער עם פן בבית לאחר החפיפה , או להחליף לשמפו מיוחד ניתן להשתמש כרגיל בכול תכשירי השיער ולמעשה ניתן לאסוף את השיער – בלי לדרוש הגבלות מיוחד לתחזוקה ומיד בסיום ההחלקה וכמובן עם אחריות על התוצאות . החלקות OXO ORGANIC אוקסו אורגניק מאפשרות לשיער להישאר חלק לצמיתות . אם צריך לחדש יש לחדש רק את שורש השיער שגדל חדש מבלי לגעת בהחלקה הקודמת . במידה והספר עובר שוב ושוב על כול השיער בזמן חידוש ההחלקה זו בעיה שיכולה לגרום נזק בלתי הפיך לשיער וכנראה שלא מדובר בסוג ההחלקות ששוקי ממליץ עליהן.
הסוג המומלץ על ידי ביוארגניק מאפשרות לשיער להישאר חלק, כאשר החידוש נעשה רק על השורשים (אשר צומחים בצורה הטבעית והרגילה של השיער). בסוגי החלקות אחרות, כאשר מחליקים את השיער – צריך להמשיך לחדש שוב ושוב. למעשה, החלקות קריאטין למיניהן עשויות להוביל לפגימה בשיער. החלקות אורגניות ממש לא אמורות לעשות זאת. במספרת ביואורגניק שמירה על השיער היא מעל הכול ולא נחייב לקוחה על טיפול שהיא לא אמורה לעבור ושיכול לגרום לה נזק עתידי .
זו הסיבה ששוקי ממליץ על החלקת OXO ORGANIC אוקסו אורגניק (הנחפפת), כיוון שהוא רואה בה כ-100% בטוחה מבלי להתפשר על התוצאות הטובות ביותר , אשר מעניקה ללקוחה את כל העולמות והיתרונות: מחליקה, מגנה (גם משקמת) מבלי לחשוף לסכנת אדים רעילים.
המרכז ההחלקות ביואורגניק בהנהלת שוקי עמירה הוא הראשון שמבצע החלקה אורגנית מזה 11 שנה , וגאה להציג (לאחר 21 שנות ניסיון בהחלקות שיער ) את הדור הבא של החלקת השיער הנחפפת: OXO ORGANIC אוקסו אורגניק.

מהי בעצם OXO החלקה אורגנית נחפפת?

יש לציין, כי גם השימוש בהחלקה ללא מחליק, ברישיון משרד הבריאות, לא פוט

מדובר בנוסחה עם פטנט חדשני. החלקה אורגנית חומרים להלן:
• חלקיקי ננו של 22 קראט זהב
• שמן ארגן, שמן דקלים אפריקאי, אומגה 6
• חומצות שומן וקרם הגנה טבעית, 4 סוגי חומצות אמינו אורגנית , בוטוקס וקולגן .
• תמצית קקאו וחלבון חיטה, חלבון אורז
• אגוז שיאה ותמצית פרח הלבנדר
מדובר בהחלקה טיפולית על בסיס אורגני, ייחודית ומהפכנית אשר לא דומה לאף אחת (מיתרונותיה: לא יכולה לפגום, לשבור או לגרום לנשירה כמו החלקות כימיות מסוימות). החלקה אורגנית חומרים שנועדו להיטיב ולתמוך.
לאור החלקה אורגנית חומרים, נוסחה חדשנית זו מתאימה לכלל סוגי השיער:
• טבעי
• מקורזל מאוד
• לשיער צבוע עם גוונים
• פגום או שרוף
• שיער שעבר סברה
• סאנינג

 

החלקה אורגנית תל אביב נחפפת על בסיס אורגני

מדובר בהחלקת שיער אורגנית נחפפת על בסיס אורגני, אשר עובדת עם 4 חומצות אמינו שתפקידן להחליש ולהרחיב את הגשרים הגופרתיים של השיער לזמן מוגבל. לא מדובר על טכניקה מבוססת גופרית או פורמלין.
מצד אחד, מדובר על החלקה אורגנית תל אביב שיכולה להחליק את השיער ברמה של היפנית אך יכולה לשקם כמו הברזילאית/קריאטין. השיער אמור להיראות טבעי, ומבריק – כאילו לא עבר תהליך כימי לאחר ההחלקה. הוא נשאר בעובי הטבעי ולא נמתח כמו גומי (לעומת החלקות אחרות שלקוחות מסוימים מכירים כיום).
ההחלקה לא תרד בחפיפות (כמו החלקות קריאטין), ואין צורך להשתמש רק בשמפו ללא מלחים. מדובר בנוסחה עם חלבון קריאטין, אך אין היא מבוססת פורמלין או גופרית אלא בטוחה לשימוש. בנוסף, במסגרת תהליך החימום (עם פן ומחליק), לא מחממים את חומר ההחלקה באופן ישיר (כמו בהחלקות ברזילאיות או קריאטין), כך שלא אמור להיות עשן או אדים מסוכנים.

 

רת מהצורך לחדש את ההחלקה כל חצי שנה – עבור מי שרוצה לשמר את האפקט מפעם לפעם. נכון, אנחנו יודעים, יש שמחשיבות את החלק ביואורגניק כהחלקת שיער לצמיתות – אך אין זה משנה את השיער החדש שגודל. השיער החדש יגדל על פי טבעו, ואין ערובה לכך שיהיה ישר מהרגיל. על כן, אם רוצים גם להחיל אליו את אפקט ההחלקה, יש לחדש את ההחלקה מפעם לפעם. אך היתרון בשימוש במוצרי החלקה ביואורגניק: הוא כמובן האפשרות לבצע החלקת שיער בלי פורמלין ובלי מחליק שיער רותח.

אז איך מתנהל תהליך החלקה במספרת ביוארגניק של שוקי עמירה?

1. מורחים את החומר ההחלקה על השיער
2. ממתינים 60 ל-90 דקות
3. חופפים את חומר ההחלקה ב-100% עם שמפו פיוריפיינג
4. מייבשים לחלוטין
5. מתחילים לעבוד המחליק (לאחר שהשיער נקי לחלוטין )זה ההליך הארוך מכולם
תהליך ההחלקה אורך 4 עד 5 שעות. לאחר התהליך, יש לשטוף את השיער, ולשים מסיכת אוקסו. ניתן לראות את התוצאה בו במקום, מבלי להמתין. ניתן ללכת למכון הכושר לאסוף ולחפוף את השיער, עוד באותו היום ללא המתנה .

 

איך מזהים החלקות שונות עם פורמלין ו/או גופרית

יש לזכור, שבעבר, כדי להגיע לתוצאה מושלמת, לעתים היה צורך להשתמש בכמה סוגי החלקות (כמו נגיד יפנית, צרפתית וכו') . ישנן החלקות המשלבות בהן החלקה יפנית ולאחר מכן לסגירת קשקשת משתמשים עם החלקת קריאטין (המכילה פורמלין) או תחליף אחר שהפוך לפורמלין במגע עם חום על מנת לקבל מראה של ברק כגון גלאקסליק אסיד שהוא למעשה חומצה שעשויה מפורמלין .
אם השיער היה צבוע, פגום ועם גוונים – לא היה ניתן היה להשתמש בהחלקה יפנית (המכילה גופרית), ולכן התאימו החלקות ברזילאיות או קריאטין, אורגנית קראטין ,אמריקאית, צ'ק, בוטוקס ואחרות (שאולי מכילות כמות פורמלין בכמות כזאת או אחרת שמסוכנות לבריאות).
ניתן לזהות אותן כדרך כך שאת חומרי ההחלקות שעוטפות את השיער בפורמלין, לא שוטפים מהשיער (או שמא, שוטפים ולו שניות בודדות) טרם השימוש במחליק על חומר ההחלקה. כפי שכבר ציינו – מדובר בשיטה שעשויה להדיף אדים רעילים. כל האופציות האלו מסוכנות לבריאות השיער , הלקוח והספר .

מה הסיפור של פורמלין?

בעצם שניהם אותו הדבר ועשויים מגז מתאן שהופך להיות נוזל .יש ספרים שיגידו שההחלקה שלהם אינה מכילה פורמלין למרות שהחומצה היא כזו שעשוי מפורמלין .בשימוש בחום הנוזל הופך להיות גז מתאן שוב ומסכן את הבריאות , במקרה של גלאוקסליק אסיד במגע עין העור עלול לגרום אף לאי ספיקת כליות שהוא נספג לגוף . איך התחיל השימוש בפורמלין : יש נשים ששמו לב שהלק שלהן לא יורד כשהן שוטפות כלים. התשובה לכך היא פורמלין. איך זה קשור להחלקות שיער? פורמלין יכול ליצור שכבה דמויות בטון סביב השיערה, אך עם הזמן, השכבה תתפרק והשיער יחזור למראה שאינו מוחלק. החלקת קריאטין לא חודרת לתוך השיער, כמו גם, לא משנה את מבנה השיער. אורכה: שעתיים עד שלוש.
על מנת לקבע את הפורמלין בשערה, לא שוטפים את חומר ההחלקה מהשיער ועובדים על השיער בזמן שהחומר נמצא עליו תוך שימוש בפן ואז עם מחליק. מדובר בתהליך המשחרר אדים רעילים (הצריבה בעניין ובגרון היא בשל הימצאות פורמלין). לא משהו שיקרה עם החלקות אורגניות מהסוג שהמרכז של שוקי עמירה מציע ללקוחותיו.
יש לזכור כי החלקת קריאטין תרד בחפיפה ולא תחזיק מעמד לאורך זמן. מדובר בהחלקה שלא מחזיקה ומי שרוצה לשמר את האפקט יכולה לחזור עליה שוב ושוב וזה עשוי להיות לא בריא. בנוסף, היא מגיעה עם הגבלות שלא מגיעות עם החלקות אורגניות: כמו לדוגמה, אין אישור להיכנס לים או לבריכה, או לעשות שימוש בשמפו עם מלחים.
מעבר לכך, יש לייבש את השיער בפן, לאחר האמבטיה, על מנת לייצר תוצאה חלקה באמת.

לסיכומו של דבר,

יש כל מיני סוגים של החלקות בשוק. חלק מהן מגיעות עם גופרית, פורמלין וחלק מהן לא. חלק מהן מגבילות את הלקוחה מלהיכנס למי בריכה או ים, מלהשתמש בשמפו עם מלחים, ולא שומרות על צורתן לאחר זמן (או אפילו לאחר אמבטיה לפי שעושים פן). ההחלקה האורגנית ביורגניק BORGANIC לעומת זאת לא מכילה את גופרית או פורמלין, כן מחזיקה מעמד לטווח הארוך (מלבד השורשים שצומחים ואינם מוחלקים), וכן נועדה לשמור על בריאות הלקוחה (ומעצב השיער).

אם גם אתן רוצות החלקה אורגנית שתשדרג אתכן השאירו כאן פרטים

פתיחת צ'אט עם נציג
ביאורגניק - החלקה אורגנית
היי אנחנו שמחים שאתם כאן 😊
בחרו נציג לשיחה👇