03-522-2733

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמה עולה החלקה אורגנית

כמה עולה החלקה אורגנית

החלקה אורגנית עשויה לעלות 800 עד 3,000 ₪ ומעבר לזה. הבדלי המחיר נובעים משלל פקטורים, כמו צפיפות, אורך, עובי ויכולת ספיגת השיער. בנוסף, להיות השיער טבעי או כזה שעבר פעולות כימיות. על מנת לבדוק כמה עולה החלקה אורגנית, יש לבדוק אם באמת מדובר בהחלקה אורגנית, מהי מידת התאמתה לשיער, כמה זה יעלה בנסיבות הנתונות ומהי מיומנות הספר שמגיש לך את הצעת המחיר. מסיבה זו, מלכתחילה, חשוב להגיע לייעוץ פרונטלי ולתת לספר להתרשם משיערך, כמו גם – להתרשם ממנו בהתאם.

החלקה אורגנית ביואוגנית BIORGANIC אצל שוקי עמירה המספרה הארגנית האקלוגית הראשונה בתל אביב

כמה עולה החלקה אורגנית?

לפני שבודקים כמה עולה החלקה אורגנית יש לבדוק 3 נושאים עיקריים: 1. עלות הטיפול הראשוני 2. עלותה של תחזוקה שוטפת 3. זמן הטיפול מחיר ההחלקה עשוי להיגזר בזמן הטיפול כאשר החלקה מקצועית יכולה לקחת כמה וכמה שעות עבודה.

מהי החלקה אורגנית?

לא כל החלקה אוטומטית נחשבת לאורגנית וזה מאוד תלוי ברכיבים הקיימים, כמו גם בשיטה בה מיישמים את ההחלקה. החלקה אורגנית תגיע ללא פורמלין (ורכיבים אחרים אשר אין שוקי עמירה ממליץ על חשיפה אליהם), ואופן יישומה יהיה שונה מאשר החלקות שאינן אורגניות. לדוגמה, ההחלקה תישטף היטב מהראש, במים ובשמפו ייעודי – ורק לאחר מכן, אם בכלל, ייעשה שימוש במחליק או פן. לדעת שוקי עמירה, אם הספר צריך לפתוח את החלונות ולא מעז לעבוד בתוך חדר סגור, כנראה מדובר בהחלקה לא אורגנית ושיש גזים רעילים שיוצאים מהתהליך הכימי המעורב.

איך לדעת אם מדובר בעסקה טובה?

לגבי עלויות: אם רוצים לעשות החלקה במבצע, או החלקה אצל מעצב שיער שמגיע עד הבית, ניתן לקבל החלקה שעשויה להיות זולה משמעותית מאשר החלקה אצל מעצב שיער במספרה. החלקה ביתית ניתן לעשות לבד בבית, ואף ניתן להזמין ספר ללא מספרה עד הבית שיעשה זאת בעלות נמוכה יותר. בין היתר, כי הוא לא משלם שכירות או שכר עובדים ואולי הוא גם לא צריך לשלם מע"מ ומיסים על הרווחים. במקרה זה, עלות החלקה אורגנית יכולה להיות די בסיסית ולעלות בסביבות 750 ₪, עבור חומר שאולי קנית אותו ב-250 ₪.
יש לציין, שאם המחיר נמוך מאוד, מעבר למה שנראה לך הגיוני – יהיה נכון לבדוק באיזה חומר הספר מתכוון לעשות שימוש ובאיזו שיטת עבודה. שכן, ישנם חומרים זולים בשוק שעשויים להיות מסוכנים. לדעת שוקי עמירה, יש ספרים אשר נוהגים להשתמש בהם כי מדובר בחומרים שיכולים לפעול מהר ובמהירות – אך השיער עלול להיפגם וזה עשוי להוות גורם סיכון בריאותי.
עצם השימוש בהם יכול לפטור את מעצב השיער מלהחזיק בשלל יכולות ואיכויות כמו מיומנות, סבלנות, חומר החלקה יקר ואיכותי, ציוד יקר וזמן. כלומר, מדובר בדרך קלה ונגישה לקבל תוצאות אך שעלולה להוות גורם סיכון בריאותי עבור כל הנמצאים במרחב. מדובר בדרך נמוכה ובסיסית לבצע החלקת שיער שניתן להשיג דרכה תוצאות גם כאשר סט המיומנות וההבנה המקצועית של בעל המקצוע אינם גבוהים במיוחד. שכן, אם הם היו יכול להיות שהוא היה מבין ויודע לנכון לעבוד בחומרים איכותיים ובשיטות עבודה בטוחות יותר, גם אם זה דורש יותר מיומנות, זמן, משאבים, ציוד יקר וכן הלאה.

החלקות אורגניות שמחזיקות מעמד

החלקות שיער עשויות להיות יקרות, בייחוד אם מתבקש לחזור עליהן על מנת לתחזק את מצב השיער. יש לציין כי החלקות אורגניות בשיטה ששוקי עמירה עובד איתה – מחזיקות מעמד, והדבר היחידי שיש "לחדש", הוא ההחלקות עבור השורשים שגדלים. שורשים אלו אינם חלקים כמו השיער שעבר החלקה – אך ההחלקה שנוצרה עבור חלקי השיער הקודמים שהוחלקו – אמורה להחזיק. מסיבה זו, ההחלקות הבאות אמורות להיות רק על חלקים מאוד ייעודיים בשיער.
ישנן שיטות שונות להחלקת שיער אורגנית. ביניהן ניתן למנות החלקה ביו אורגנית או החלקה אורגנית OXO. החלקה אורגנית היא זו אשר מערכת תרכובת חומרים שניתן למרוח על השיער. אלו, מכילים חומרים פעילים חד עם מינרלים, ויטמינים בחלבון. הטענה היא שהם לא רק מחליקים את השערה אלא גם עשויים לחזק ולשקם אותה.
למעשה, יש שיטענו שהיא יכולה להוות גם טיפול שיקום עבור שיער יבש או פגום, או כזה שנצבע פעמים זה רבות. אותם אנשים יגיד וכי בין שיטות ההחלקה השונות, מדובר בכזו שתתאים במיוחד לכלל סוגי השיער – לרבות שיער בהיר.

אז כמה עולה החלקה אורגנית?

ובכן, החלקה אורגנית עשויה להיות בטווח המחירים שבין עלויות החלקה יפנית לעלויות החלקת קריאטין – תלוי מי הספר ואיך הוא מחליט לתמחר. עלות טיפול עשויה לנוע בין 1,000 ל-1,800 ₪. כאשר יש מקרים בהם עלות הטיפול תהיה גבוהה יותר, באם לדוגמה מדובר במקרה עם שיער פגום או ארוך במיוחד.
יש לזכור כי מדובר בהחלקה קבועה. ועם זאת, יש לקחת בחשבון את עלות חידוש השורשים שניתן לבצע אחת למספר חודשים. עלות טיפול שכזה עשוי לנוע סביב 1,000 עד 1,400 ₪ – תלוי בנסיבות המקרה ואורך השורש. כך שגם אם התוצאה קבועה עבור השיער שהוחלק, היא לא קבועה עבור השיער שלא הוחלק – וצומח מן השורש. אך עד שזה יקרה, התוצאה תדבר בשם עצמה ותהליך ההחלקה אמור להיות בריא יותר מאשר האלטרנטיבות השונות אשר לא מערבות חומרים אורגניים ו/או לא נעשות במקצועיות המתאימה.

לבדוק את איכות החומרים ושיטת הטיפול

חשוב לציין כי החלקה אורגנית לא אמורה לשרוף או להותיר ריח חריף, או לפגוע באיכות השיער – ניתן להגיד שההפך הוא הנכון, בהתאם לנסיבות. כך שלא רק שהיא עשויה להיות טובה ומיטיבה יותר בהשוואה לחלופות מסוימות, גם המחיר שלה עשוי להיות הוגן כאשר היא נעשית מהחומרים הנכונים ובשיטות העבודה הנכונות, עבור הלקוחות המתעניינות בה באמת. אין מחירים נמוכים משקפים עסקה טובה, אם הם לא מערבים שימוש בחומר איכותי ובשיטות עבודה מקצועיות. יש לבדוק מה הם החומרים המעורבים ושיטות העבודה המעורבות.
יש לבדוק אם הרכיבים הנמצאים בחומרי ההחלקה האורגנית מאושרים בידי משרד הבריאות ולא מכילים חומרים מסוכנים. יש לבדוק אם מדובר בשיטת החלקה בטוחה אשר שומרת ומגנה על השיער. ניתן להתייעץ עם שוקי עמירה על מנת לקבל מידע מקצועי נוסף בתחום זה.
השוואה אורגנית, לא אמורה להתכלות כמו החלקת קרטין. השיער שהוחלק אמור להישאר חלק כאשר החידוש נועד רק למה שצמח מהשורש. אין היא מכילה פורמלין וכדאי לבדוק אם היא באישור משרד הבריאות. או יותר טוב מזה: לעשות מחקר על הרכיבים הנמצאים בה ולבדוק אם כדאי לעשות בהם שימוש.

לסיכומו של דבר,

אם בכל זאת רוצים לדבר על חסרונותיה של החלקה אורגנית – הוא העלות הגבוהה יותר, באופן יחסי לחלופות מסוימות, כמו גם זמן הביצוע הארוך יותר – ביחס לחלופות אחרות. אך, כמו שציינו – היתרון המרכזי בהחלקות אורגניות הוא היותן בטוחות, מיטיבות באופן יחסי ומחזיקות לטווח הארוך. אי לכך ובהתאם לזאת, אם המטרה היא לקבל החלקה איכותית שתחזיק, שתיטיב עם השיער ולא תסכן את המעורבים בהחלקה – הרי שאורך הטיפול כמו גם עלותו נמדדים ביחס לתוצאות אלו.
אם העלות זולה יותר, וזמן הטיפול קצר יותר – יש לבדוק את החומרים המעורבים כמו גם שיטת הטיפול ולבדוק אם מדובר בהחלקה מתאימה או לא.

אם גם אתן רוצות החלקה אורגנית שתשדרג אתכן השאירו כאן פרטים

פתיחת צ'אט עם נציג
ביאורגניק - החלקה אורגנית
היי אנחנו שמחים שאתם כאן 😊
בחרו נציג לשיחה👇