03-522-2733

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החלקה אורגנית ברישיון משרד הבריאות

החלקה אורגנית ברישיון משרד הבריאות

החלקה אורגנית ברישיון משרד הבריאות
 
החלקה אורגנית BIORGANIC ביוארגניק

כפי שרבות מאיתנו יודעות, החלקה היא הליך שמערב את שינוי מרקם וצורת השיער. הבעיה עם סוגים כאלה של החלקות, היא נוכחותם של חומרים ורכיבים שאינם מיטיבים עם הבריאות. וחלקם (אם לא כולם), עשויים להיות החלקה אורגנית ברישיון משרד הבריאות. ולמעשה, גם אם יש אישור ורישיון, לא בהכרח היינו ממליצים על שימושם. החלקה אורגנית, לעומת זאת, בייחוד אם הינה החלקה אורגנית ברישיון משרד הבריאות – שואפת לעשות שימוש ברכיבים מאושרים לשימוש בלבד, כאלה שאין בהם חומרים כימיים קשים או השפעות בריאותיות שאינן מיטיבות.

מה הן החלקות אורגניות?

החלקה אורגנית הינה שינוי מרקם וצורת השיער תוך שימוש בהליך כימי. כמובן, הליכי החלקת שיער אינם משהו חדש. לדעתנו, נשים היו מיישרות את שיערן עוד לפני שהליכי ההחלקה, כפי שאנו מכירים אותם כיום, הומצאו – אפילו אם הן היו צריכות להשתמש בידיים שלהן עבור זה. כאשר, בשנות ה-50, התחלנו לקבל גם מכשירים חשמליים (לדוגמה, זה שהומצא על ידי ג'יימס דייסון) ליישור השיער.
והרי, כיום ניתן למצוא אינספור רכיבים וחומצות, ויתר אלמנטים לביצוע החלקה. אם בעבר היה מדובר בהליך שעלול היה להיות מסוכן ויש שיגידו גם לא כיף בכלל, כיום ניתן לבצעו ולהשלימו תוך שעות ספורות תוך חשיפה לחומרים שעשויים להיות בטוחים ונהדרים. וזאת, לדעתנו, כי יש לנו עסק כיום עם הדור החדש של החלקות השיער האורגניות.
בנימה אחרת, ישנן גם טכנולוגיות חשמליות של מחליקי שיער מקצועיים המגיעים עם פלטת טיטניום. כאלה שיש ביכולתם להגיע לטמפרטורות גבוהות יחסית למחליקים ביתיים. ועם זאת, ישנם גם מחליקי שיער מן הסוג הביתי שיכולים גם לעשות שימוש באינפרה אדום, במקום באידוי, על מנת לחמם. לדעתנו, הם עשויים להיות בטוחים ויעילים יותר לשימוש ביתי בהשוואה לשיטות אחרות המערבות ציפוי קרמי או טיטניום. לדעתנו, עם התפתחות הטכנולוגיות החדשות, יש לנשים אפשרות להחליק במידה גבוהה יותר של ביטחון מאשר בעבר. לאור כך שיש להן אפשרות לבחור אופציות יותר ויותר בטוחות, לפחות באופן יחסי. לנשים אפשרויות מרובות יותר לבחירה בין הליכי ואפשרויות החלקה מבעבר, כמו גם יכולת לבצע סקר שוק מעמיק על מנת לבדוק אם אופציה נתונה אכן תיטיב עימן, או לא, ואיך.

ברישיון משרד הבריאות

כאמור, במסגרת החלקה אורגנית ברשיון משרד הבריאות אנחנו משנות את המרקם הטבעי של השיער, תוך שימשו בחומצות אמינו ובחום. החלקה שכזאת יכולה לאפשר לשיער להישאר בצורה ובמרקם ישר יותר, לאחר הליך שכזה, על פני לשאוף לסדר אותו למרקם שכזה כל פעם מחדש. נניח, טרם יציאה לבילוי. החלקה שכזו יכולה להתאים לנשים שרוצות להחליק את השיער בבת אחת, בפעם אחת, תוך מספר שעות (עד שיהיה טעם לחדש אותה, אם ובעת רצון). כאשר, החלק האורגני בהחלקה מדבר על היעדר השימוש בכימיקלים קשים אשר אין הם מומלצים לשימוש, לדעתנו, ואולי אף לא מאושרים לשימוש בידי משרד הבריאות. כאשר הכוונה כאן היא בייחוד ל:
– גופרית
– אמוניה
– גליאוקסליק אסיד
– פורמלין
לדעתנו, החלקת שיער עשויה לשנות את מראה השיער לתצורה רצויה (פר טעם והעדפה), ולשנות בכך את ההופעה החיצוני. כך שנשים שרוצות לייצר חזות שיער חלקה יכולות לעשות זאת, כיום, תוך שימוש בתהליכי החלקה אשר אינם כוללים את הרכיבים אשר ציינו בפסקה הקודמת.

בעלי מקצוע בקיאים בתחום ההחלקות האורגניות

נשים שרוצים לבצע החלקות אורגניות, יכולות לבחור בבעל מקצוע שזהו תחום התמחותו. שיודע להציע את הטיפול המותאם, המיטיב והאמין ביותר. ניתן להתייעץ בלקוחות קודמות שממשיכות לבקר אצלו, ומבינות עניין בעולם ההחלקות האורגניות. יש להקפיד כי הוא אכן משתמש בחומרים אורגניים, ואף לבצע סקר שוק לגביהם אם רוצים לוודא. יש להקפיד כי יש לו ניסיון והבנות מקצועיות בתחום, על מנת לגשת לאדם שמחזיק בידיעה מסוימת לגבי התהליך ויכול לסייע באופן מודע ובר מומחיות בהגשמת התוצאות האסתטיות הרצויות. ניתן לבצע תיאום ציפיות עם בעל המקצוע על מנת לראות מהו סט היכולות שלו ולמה ניתן לצפות. וכמובן, לאמת לאחר שיחה עם לקוחות קודמות.

תיאום ציפיות בנוגע להחלקות

החלקת שיער, תאפשר לנשים לשנות את מרקם וצורת השיער. ועם זאת, יש לבדוק אם השינוי הזה אכן רצוי. או שמא, הוא חלק ממערך נרחב יותר של שינויים רצויים. לדוגמה, יש נשים שגם רוצות לצבוע את השיער, לבצע תוספות, ו/או להביא לשיקומו. במקרה שכזה, יש לבדוק כמה נכון לחשוף את השיער לכימיקלים, איזה, ואם בכלל. וזאת על מנת לוודא שהדרך בעולם עיצוב השיער, תורמת ליעד ולתוצאה הרצויה. קל לחשוב שצביעה, תוספת, החלקה, שיקום שיער וכן הלאה תהליכי שיער אפשריים, יתרמו להגשמת חזון אסתטי כלשהו. אך יש לבדוק אם בפועל, ברמת היישום, אי אילו תהליכים אכן מקרבים לתוצאה הרצויה. לדוגמה, באם רוצים לשקם שיער, הרי שיש חשיבות לשים לב ולהבין מה הן ההשפעות וההשלכות של חשיפה לחומרים כאלה ואחרים ולהליכי עיצוב שיער מסוימים. על מנת לבדוק אם הם משרתים את מטרת השיקום וההבראה.
בשורה התחתונה: אנחנו מתחילים עם רצון. יכול להיות שהרצון זה להחזיק בנראות חיצונית מסוימת. יכול להיות שהרצון זה להרגיש משהו מסוים לגבי המראה. יכול להיות שהרצון זה לתת תשומת לב אוהבת ומטפחת לשיער. על כן, הרצון עשוי להכתיב את הדרך ויש לבדוק אם חשיפה לרכיבים ולתהליכי עיצוב שיער מסוימים אכן תומכת בכך.

להתייעץ עם נשים אחרות ובעלי מקצוע

נשים אשר מתלבטות לגבי האפשרות להחלקת שיער, אורגנית, יכולות קודם כל לבדוק מה הן באמת רוצות. אם ברור להן שהן כן רוצות ומתעניינות בזה אך לא יודעות כיצד זה עשוי להיראות – הן יכולות להסתכל על תוצאות חיצוניות של נשים אחרות. נניח בטיקטוק, בפייסבוק, באינסטגרם ובאתר שלנו. ניתן גם, אם יש אפשרות שכזו (על בסיס התיוגים ורצונן של אותן נשים) ליצור עימן קשר ולבדוק מה הן אומרות על החוויה, "גם ביום של אחרי". ואם יש להן טיפים, או הסתייגויות, או הזהרות שהן רוצות לחלוק. ובכך, ניתן לגבש תמונה מלאה ורחבה יותר לגבי מה הליך שכזה כולל, מה הוא עשוי להוליד ואילו חוויות יכולות להיווצר לפניו, תוך כדי ואחריו. תוך היוועצות והתבוננות בחוויות של נשים אחרות.
כך או כך, יש חשיבות להבין מה הרצון האמיתי כאן. זה בסדר להמתין, לחכות עד שיש בהירות. כי כשיש רצון, אז יש אפשרות גם לעשות תיאום ציפיות. לבדוק מי הוא בעל המקצוע שהכי יכול לעזור, ולמה הוא בעצם יכול לעזור. לקחת את הזמן בלדבר עם נשים ובעלי מקצוע, ולקבל תמונה כמה שיותר מקצועית ומלאה לגבי הליכי החלקה. כך שאם יש רצון לקבל החלטה, אזי שהרצון הזה גם הוליד המון התעניינות ומחקר שטח כך שיש גם בהירות לגבי עולם התוכן המעורב בהליכי החלקה שכאלה.

לבחון ולגלות סגנון אישי

יכול להיות שאחד הטיפים החשובים, טרם החלטה באם החלקה שכזאת עשויה להתאים לאישה מסוימת, היא הבנה שלכל אישה יש את הסגנון שלה. אין טעם להסתכל על נשים במגזינים ובפרסומות ולחשוב שיש להן סטייל מאוד מושך או כדאי, וזאת, כי יכול להיות שמה שמושך בהן זה ספציפית האנרגיה, או מה שהן מסמלות, או האותנטיות של הסטייל האישי שלהן. יש שימליצו להתחיל קודם כל באיתור הסטייל האישי, ואז להמשיך בבחינת אפשרויות לגלם אותו וליישם אותו למלאות רצויה. וכאשר יש סטייל ברור ומובחן, ויש הבנה כיצד ליישם אותו – ניתן לבחון אם החלקות אורגניות אכן יכולות להתאים. ואם כן, האם יש תמרוקים המאושרים על ידי משרד הבריאות ומיושמים בידי בעלי מקצוע בקיאים ומקצועיים.

אם גם אתן רוצות החלקה אורגנית שתשדרג אתכן השאירו כאן פרטים

פתיחת צ'אט עם נציג
ביאורגניק - החלקה אורגנית
היי אנחנו שמחים שאתם כאן 😊
בחרו נציג לשיחה👇