03-522-2733

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל שלושה חודשים אני מחדשת שורש החלקה , האם זה יכול להוביל לקרחות או נשירת שיער בעתיד?

כל שלושה חודשים אני מחדשת שורש החלקה , האם זה יכול להוביל לקרחות או נשירת שיער בעתיד?

האם החלקה אורגנית יכולה להוביל לקרחות או נשירת שיער בעתיד? תלוי האם מעצב השיער שלך עובד נכון ולא מורח חומר החלקה על הקרקפת

החלקה אורגנית ביואוגנית BIORGANIC אצל שוקי עמירה המספרה הארגנית האקלוגית הראשונה בתל אביב

האם מדובר בהחלקות על בסיס אורגני?

אך מה זו בכלל החלקה אורגנית, ולמה כל כך קל להגיד שהחלקה מסוימת היא אורגנית? למה יש כאלה שקוראים לשלל סוגי הקריאטין – החלקות אורגניות. ובכן, חשוב לדעת מה לשאול, על מנת לזהות אם אכן מדובר בהחלקות אורגניות או לא. ניתן למדוד זאת על ידי 2 פרמטרים: 1. בריאות 2. שיער מבחינה בריאותית – אין אדים מסוכנים בעבודת המחליק. אין ריח חריף. אין שריפה בגרון. אין צורך במאוורר או ונטה וניתן לעבוד בחדר סגור עם מזגן. אם כי, יש לוודא שהשיער נחפף במאה אחוז תוך שימוש בשמפו, מספר פעמים. אם אין שימוש בשמפו והשיער נחפף במים לכמה שניות – יכול להיות שזה מעיד על כך כי לא מדובר בהחלקות אורגניות. אם יש אדים מסוכנים, וניסיון לאורר את החדר ותחושה לא נעימה – יכול להיות שזה מעיד על כך, כי לא מדובר בהחלקות אורגניות. לאחר החלקה אורגנית, השיער נשאר בריא וחזק. עד כדי כך, שניתן לעשות צבע או גוונים מיד עם סיום ההליך (לאחר השטיפה ומריחת המסיכה). אם לא ניתן, הרי שיכול להיות שהספר יודע כי החומר הכימי היה אגרסיבי, והשיער "נפגע", במובן של חווה תגובה כימית. על כן, יש לשאול מראש אם ניתן לבצע צביעה כזאת או אחרת לאחר סיום ההליך כדי לאמוד את דעתו של הספר על החומרים בהם הוא עושה שימוש ועל התגובה הכימית. בנוסף, לאחר החלקות אורגניות ניתן לראות את תוצאות ההחלקה ואין צורך לייבש עם פן, או להחיל שמפו מיוחד ולמעשה ניתן גם לאסוף את השיער. בקיצור – לא קיימות הגבלות מיוחדות לשם תחזוקה על מנת לשמר את ההחלקה. ואם רוצים לחדש את ההחלקה – אז רק על השורש, כי שאר השיער יחזיק, במידה כזו או אחרת את ההחלקה עצמה בלי שיהיה צורך לחדשה. זו לפחות דעתי.

אוקסו: האם זה יכול להוביל לקרחות או נשירת שיער בעתיד (התשובה הקצרה: לדעתי, לא)

אם בכל מקרה בא לך לחדש כל שלושה חודשים את ההחלקה, ובא לך שזה ייעשה בידי חומרים אורגניים ושיטות עבודה מהימנות באופן מספק למידתי, אשמח לספר לך על החומר שאני באופן אישי עושה בו שימוש. מדובר אפוא על החלקה אורגנית אוקסו (OXO) הנחפפת, אשר בטוחה במאה אחוז לדעתי, ומעניקה את שלל היתרונות: לרבות שיקום והחלקה, ללא סכנה של אדים רעילים. לדעתי, אנו הראשונים אשר מבצעים את ההחלקה האורגנית ומגיעים עם ניסיון של כ-21 שנים. ייתכן כי מדובר בדור הבא של החלקת השיער – ההחלקה הנחפפת. מדובר אפוא על נוסחה עם פטנט חדשני, אשר מכילה חלקי ננו של 22 קראט זהב, ושלל רכיבים נוספים כמו:
• תמצית קקאו וחלבון חיטה,
• שמן ארגן,
• תמצית פרח הלבנדר,
• אגוז שיאה,
• אומגה 6,
• חומצות שומן וקרם הגנה טבעית,
• חלבון אורז,
• שמן דקלים אפריקאי,
• 4 סוגי חומצת אמינו אורגנית וקראטין.

לאיזה סוגי שיער אוקסו יכולה להתאים?

אוקסו, אם כן, היא החלקה נחפפת טיפולית על בסיס אורגנית. לדעתי מודבר בהחלקה ייחודית ומהפכנית, אשר אין היא דומה לאף החלקה אחרת אשר ביכולתה לשבור, לפגום או לגרום לנשירה. כך שלדעתי, מומלצת היא לנשים שרוצות לחדש את ההחלקה שלהן כאשר צומח להן שיער חדש שהן מעוניינות להחליק. מדובר בנוסחה שיכולה להתאים לשלל סוגי שיער:

  • שיער שעבר סברה
  • שיער שעבר סאנינג
  • שיער פגום
  • שיער שרוף
  • שיער צבוע עם גוונים
  • שיער טבעי
  • שיער מקורזל מאוד
  • שיער אתיופי

מה מייחד את אוקסו?

אוקסו היא החלקה אורגנית נחפפת על בסיס אורגני שעובדת על עיקרון של 4 חומצות אמינו. תפקידן: להחליש ולהרחיב את הגשרים הגופרתיים של השיער לזמן מוגבל. אין הטכניקה הזאת מבוססת גופרית או פורמלין. לשם השוואה, נדמה לי כי ההחלקה האורגנית הזאת מחליקה את השיער כמו יפנית, מחד, ומשקמת כמו הברזילאית או הקריאטין, מאידך. כתוצאה, השיער עשוי להיראות טבעי ומבריק כאילו לא עבר הליך כימי. כאשר השיער אכן נשאר בעובי הטבעי ולא נמתח כמו גומי. החלקה שכזו לא אמורה לרדת בחפיפות כמו החלקות אחרות מסוג קריאטין, ואין צורך לעשות שימוש בשמפו ללא מלחים.
אמנם, אוקסו אכן מכילה חלבון קריאטין, אך אינה מבוססת פורמלין או גופרית ועל כן אני יכול להגיד כי למיטב בדיקתי היא בטוחה לשימוש לחלוטין. גם, הליך החימום, שנעשה בידי פן ומחליק – לא מתבצע על חומר ההחלקה עצמו – כמו שקורה בהחלקות ברזילאיות או קריאטין. כך שלא אמורים להיות אדים ועשן.

החלקות אורגניות אצל שוקי עמירה

נשים שרוצות לחדש את ההחלקה אורגנית כל שלושה חודשים, ורוצות לעשות החלקות אורגניות, שלדעתי עשויות להיות בטוחות, איכותיות ועדיפות בהרבה – יכולות לעשות את תהליך ההחלקה שלהן במספרה של שוקי עמירה, אשר מתהדרת בהיותה אורגנית ואקולוגית. למה נשים יכולות לצפות במסגרת החלקה שכזאת?
1. מריחת חומר ההחלקה
2. המתנה של 60 דקות
3. חפיפת חומר ההחלקה ב-100 אחוזים בשמפו
4. ייבוש
5. עבודה עם שיער ומחליק כשהשיער נקי (כך שאין סכנה מפני חשיפה לחומרים)
הליך ההחלקה עצמו אמור לקחת 4-5 שעות. לאחר השלמתו, אנו נשטוף את השיער ונשים מסיכות אוקסו. את התוצאות ניתן לראות עוד במקום מבלי להמתין. ניתן לאסוף את השיער, לחפוף אותו ואפילו לצבוע אותו עוד באותו היום.

יתרונות להחלקות אורגניות

אם בעבר היה צורך להשתמש בכמה סוגי החלקות על מנת להגיע לתוצאה רצויה (כמו החלקה יפנית, צרפתית, וכו' – על מנת לעבוד עם שיער גלי, מתולתל או מקורזל), אז היום ישנם פתרונות נוספים. למעשה, ישנן גם החלקות משולבות בהן קודם כל מתחילים בהחלקה יפנית, ממשיכים בסגירת קשקשת עם החלקת קריאטין שיש בה פורמלין או תחליף אחר שהופך לפורמלין במגע עם חום. וזאת כדי לקבל אפקט של ברק. ואם השיער היה צבוע, בעל גוונים או פגום – הרי שלא ניתן היה לעשות שימוש בהחלקה יפנית המכילה גופרית. במקרים כאלה, התאימה יותר החלקה ברזילאית, אמריקאית, קריאטין ושלל שמות אחרות של החלקות שיש בהן כמות פורמלין לא מומלצת.
ניתן לזהות סוגי החלקות אלו כדרך כך שאת החומר שלהן לא שוטפים מהשיער, או שוטפים רק שניות בודדות לפני שמפעילים עליו את המחליק – ישר על חומר ההחלקה. זאת לאחר שחומר ההחלקה עטף את השערה בפורמלין, ולא נשטף עד הסוף – בכוונה. ועל כן, הודפו אדים רעילים לאוור ולדעתי מדובר בסכנת שימוש. בהחלקות אורגניות, לעומת זאת – אנו שוטפים את החומר מהראש. ולדעתי, גם אין צורך בשום סוג של החלקה אחרת. למעשה, מיתרונותיהן:
• אין בהן פורמלין או גופרית
• אין בהן ריח לא נעים או עשן
• הן יכולות להתאים לכל סוג של שיער
• הן יכולות להחליק ולשקם שיער יבש ופגום (ניתן לשאול אותי ולבקש להרחיב כדי להבין בדיוק למה אני מתכוון)
• הן מקנות מראה טבעי
• אין הן יורדות בחפיפות ואין צורך לעשות שימוש בשמפו מיוחד
• אכן ניתן להיכנס לים ולבריכה.

לסיכומו של דבר,

לגבי השאלה: האם זה יכול להוביל לקרחות או נשירת שיער בעתיד – ובכן, אם ברצונך לחדש החלקה כל 3 חודשים – אמליץ לעשות החלקה אורגנית בלבד, על מנת לבצע החלקות בטוחות שישמרו על שיערך לטווח הארוך, לפחות בהשוואה לסוגי החלקות שאינן אורגניות.

אם גם אתן רוצות החלקה אורגנית שתשדרג אתכן השאירו כאן פרטים

פתיחת צ'אט עם נציג
ביאורגניק - החלקה אורגנית
היי אנחנו שמחים שאתם כאן 😊
בחרו נציג לשיחה👇