03-522-2733

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החלקה ללא מחליק ברישיון משרד הבריאות

החלקה ללא מחליק ברישיון משרד הבריאות

החלקה ללא מחליק ברישיון משרד הבריאות
 
החלקה אורגנית ביואוגנית BIORGANIC אצל שוקי עמירה המספרה הארגנית האקלוגית הראשונה בתל אביב

ביוני 2020, פרסם משרד הבריאות הצהרה. במסגרתה נאמר, כי עקב פניות למשרד הבריאות, כמו גם עקב ביקורות שנערכו במספרות ומכוני יופי בענייני מוצרי שיער להחלקה, ולאחר בדיקה במאגר התמרוקים של משרד הבריאות: משרד הבריאות החליט להזהיר הן את הציבור והן את המספרות כי השימוש במוצרים אשר לא קיבלו את רישיון המשרד, או אם הוספו להם חומרים שהרכב לא נבדק ומידת בטיחותם פשוט אינו ידועה – עלולה להוות נזק לבריאות.

חומרי החלקה ללא מחליק באישור ורישיון משרד הבריאות?

כשמתעסקים עם חומרי החלק ללא מחליק, יש לבדוק כי רכיבי ההחלקה בהם, אכן מאושרים לשימוש וכי התמרוק עצמו מאושר לשימוש בידי משרד הבריאות.

משרד הבריאות, מדגיש כי השימוש במוצרים אשר פשוט לא קיבלו את רישיונו, או כאלה שהשימוש בהם שלא על פי תנאי רישיונם – עלול להיות מזיק לבריאות הציבור. כמו גם, לבדוק, כי אין התמרוקים, גם המאושרים בהם, מכילים חומרים נוספים שההרכב שלהם לא נבדק ובטיחותם כאמור לא מדויק. ניתן למצוא את כלל התמרוקים המאושרים לשיווק ולשימוש, במאגר התמרוקים הזמין לציבור באתר המשרד.

האם ביואורגניק קיבל רישיון משרד הבריאות?

לשמחתנו, ביואורגניק מציעה החלקה אורגנית, ללא מחליק, ברישיון משרד הבריאות – כפי שניתן לאמת גם בקישור המצורף בפסקה הקודמת. מהי בעצם החלקה ללא מחליק? לפני שנדבר על זה, נרצה לבדוק מה זה בכלל החלקה. החלקה, באופן כללי, היא תהליך כימי, המערב הפעלת חום על שיער על מנת להביא לשינוי בצורה ובמרקם הטבעי שלו. מדובר בתהליך, שיש שיגידו כי קיים מאות בשנים. אך נעשה פופולארי יותר במאה ה-19. כאשר, לפי שמועות מסוימות, היו נשים משתמשות בידיהן על מנת ליישר את השיער שלהן. כאשר מר דייסון, המציא את המחליק החשמלי הראשון עוד בשנות ה-50.
ואכן, יש לא מעט סוגים של חומצות, שניתן לעשות בהם שימוש על מנת להחיל החלקה אורגנית. אם בעבר היה מדובר בהליך מסוכן ואף מעצבן, כיום מחליק שיער יכול לבצע החלקה תוך שעות ספורות. שינויים ותמורות בתחום החלקות השיעור האורגניות, ובמחליקי השיער, הביאו המון התייעלות להחלקת השיער בעידן של היום.

מחליק ללא מחליק וללא פורמלין

כעת, נדבר קצת על החלקה ללא מחליק. ביואורגניק, מציעה תמרוק אשר אינו מכיל מחליק ואינו מכיל פורמלין ועוד מחזיק ברישיון משרד הבריאות. כפי שציינו בתחילת הכתבה, משרד הבריאות הזהיר בשנת 2020 כנגד שימוש בתמרוקים לא מאושרים לשימוש, ו/או כאלה שרכיביהם אינם ידועים ומידת הבטיחות עבורם לא ידועה.

לחדש את ההחלקה כל תקופה?

יש לציין, כי גם השימוש בהחלקה ללא מחליק, ברישיון משרד הבריאות, לא פוטרת מהצורך לחדש את ההחלקה כל חצי שנה – עבור מי שרוצה לשמר את האפקט מפעם לפעם. נכון, אנחנו יודעים, יש שמחשיבות את החלק ביואורגניק כהחלקת שיער לצמיתות – אך אין זה משנה את השיער החדש שגודל. השיער החדש יגדל על פי טבעו, ואין ערובה לכך שיהיה ישר מהרגיל. על כן, אם רוצים גם להחיל אליו את אפקט ההחלקה, יש לחדש את ההחלקה מפעם לפעם. אך היתרון בשימוש במוצרי החלקה ביואורגניק: הוא כמובן האפשרות לבצע החלקת שיער בלי פורמלין ובלי מחליק שיער רותח.

להחליק עם מכשיר חשמלי?

מעבר לאזהרה של משרד הבריאות, סביר שיש נשים שניסו להשתמש במחליק שיער וגילו, אולי, כי בנסיבות מסוימות נגרם נזק לשיער שלהן. וזאת, עקב השימוש בטמפרטורות גבוהות, שצריך לדעת כיצד לעשות בהן שימוש מקצועי על מנת להניב תוצאה כמה שיותר יעילה ובטוחה. למעשה, יש שיגידו, כי גם בעל מקצוע, ספר של ממש, שעושה שימוש במחליקים הללו – לא בהכרח יהפוך את האופציה של לעשות שימוש במחליק: לכדאית. וזאת, כי גם אם השימוש במחליק החשמלי אכן יהיה מקצועי במיוחד, אפשר כי בטווח הארוך, שימוש במחליק שכזה עשוי להסב נזק לשיער.

ביצוע החלקה מינרלית בבית ללא שימוש במחליק שיער

על כן, מה זו החלקה ללא מחליק? ובכן, אנו מציעים חומרי החלקה מינרלית לשיער שאין בהם פורמלין או צורך לעשות שימוש במחליק שיער. למעשה, ניתן לבצע את פעולת ההחלקה לבד בבית. כל שצריך זה פן, על מנת לעבוד עם הקרזולים והסלולים בשיער. כך, לאחר מריחת החומר, יש לייבש את השיער תוך שימוש בפן. אנחנו מדגישים: בפן, לא במחליק, או מכשיר או רכיב, אשר עלול לפגוע בשיער.

מה אנחנו חושבים על רכיבי התמרוק

לדעתנו, השימוש בחומר ביואורגניק, עשוי גם לשקם את השיער במידת מה. הדעה שלנו מתבססת על רכיבים מסוימים בתמרוק, אשר מלאים בחלבון משקם שיער ואי אילו רכיבים אחרים אשר עשויים לסייע בקבלת מראה, שלפחות כלפי חוץ, ייראה בריא יותר. על כן, לדעתנו, ניתן לעשות שימוש בחומרי ביואורגניק לבד בבית, ללא חשש. בין היתר, כי מדובר בחומר מינרלי ובין היתר כי התמרוק קיבל את רישיון משרד הבריאות.
מעבר ליישום של החלקת שער מינרלית, בעזרת חומר ביואורגניק תוכלי גם לשקם את שיערך במידה מסוימת. חומרי BORGANIC מלאים בחלבון משקם שיער ובחומרים נוספים שמסייעים בקבלת מראה בריא יותר. את יכולה להשתמש בחומר ביואורגניק ללא כל חשש בביתך לבד, מאחר שחומר זה באישור משרד הבריאות והוא מינרלי.

מה עוד כדאי לך לדעת לגבי השימוש בחומרי ביואורגניק?

• ובכן, במקרים רבים, חומרי החלקה לשיער אכן יכולים לשנות את גווני ופיגמנטי השיער.
• ביואורגניק, בגרסה המינרלית והייעודית שלו, לא אמור לשנות את גווון ופיגמנט השיער. ואכן, יכול להתאים לנשים עם פיגמנט וגוונים כהים, כמו גם לבלונדיניות.
• מעבר לכל זה, לדעתנו – השימוש בחומרי ביואורגניק עשוי להיות מאוד נעים ונוח לשימוש. בין אם זה אומר שלא אמורים להיות עקצוצים אשר עלולים להתלוות לשימוש בחומרי החלקה. לא בקרקפת, לא בראש, לא בעיניים ובשאיפה גם לא מחנק בגרון.
• וזאת, כי שאפנו לייצר מוצר איכותי ובטוח לשימוש, על פי משרד הבריאות.
• עם רכישת חומר ביואורגניק להחלקת שיער מינרלית, תינתן אחריות מלאה על תוצאת החלקת השיער.
• מספר רישיון מוצר הבריאות 139447

לסיכומו של דבר,

כאמור קודם לכן: ביואורגניק הוא תמרוק אשר קיבל את אישור משרד הבריאות, מבחינת הסטנדרטים הקיימים במשרד הבריאות בעת בדיקת התמרוק לגבי מידת בטיחותו לשימוש. החלקה אורגנית, לרוב, היא תהליך שייעודו לשנות את המרקם הטבעי של השיער תוך שימוש בחומצות אמינו וחום. החלקת שיער שכזו עשויה להתאים לאישה שרוצה לבצע החלק שיער מבלי לערב כימיקליים שאולי עדיף לה להימנע מהם. אין זה אומר שכל תמרוק החלקה אורגני הוא בטוח ויעיל לשימוש, וכי ניתן לבדוק אם יש לו את רישיון משרד הבריאות, בהתאם. כמו גם, לבדוק אם לחברה המשווקת והמוכרת אותו, יש אחריות על התוצאות המתקבלות לגבי השימוש בו.
כך, שהמטרה היא, לאפשר לנשים אשר מעוניינות לשנות את המראה של שיערן – לעשות זאת, מבלי פחד או חשש לגבי חשיפה לרכיבים כאלה ואחרים אשר נמצאים בחומרי החלקה (לא מאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות ו/או חושפים את המשתמש לרכיבים שעדיף היה להימנע מהם).

אם גם אתן רוצות החלקה אורגנית שתשדרג אתכן השאירו כאן פרטים

פתיחת צ'אט עם נציג
ביאורגניק - החלקה אורגנית
היי אנחנו שמחים שאתם כאן 😊
בחרו נציג לשיחה👇