03-522-2733

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החלקה אורגנית בבית

החלקה אורגנית בבית

החלקה אורגנית בבית היא פרויקט של "עשי זאת בעצמך". במסגרת פרויקט זה את זו שתרכשי את חומר ההחלקה האורגנית במחיר 250 ₪, בחנות מוצרי השיער הקרובה לביתך. את זו שתהיי אחראית להקשיב להוראות ולבצע את ההוראות על פי מה שרשום בתווית ולא על פי מה שהמוכר בחנות הציע, וזאת על מנת לצמצם את הסיכוי לפעול באופן לא נכון עם המוצר מה שעשוי להוות סיכון בריאותי.

החלקה אורגנית ביואוגנית BIORGANIC אצל שוקי עמירה המספרה הארגנית האקלוגית הראשונה בתל אביב

לבצע החלקה בבית או במספרה?

ניתן ליישם החלקה ביתית בקלות, גם אם התוצאות לא בהכרח יהיו ברמה של מספרה מקצועית – באם צריך את הטכניקה הנכונה והמחליק הנכון. אלא אם כן יש לך את שניהם, כמו גם היכולת להחיל אותם על עצמך. על מנת ללמוד את הטכניקה הנכונה יש להשקיע מספר חודשים על כן יש לדעת את זה לפני שמתחילים.

על מה להקפיד ביישום ביתי?

אם החלטת לנסות ללכת על העלות הנמוכה יותר, או מסיבה כלשהי מתאים לך ללמוד את השיטה כדרך התנסות עלייך (או על אחרות), יש לוודא מספר דגשים:
1. על חומר ההחלקה לא לגעת בקרקפת
2. אין לחפוף את השיער בשמפו לפני השימוש במחליק אלא לשטוף את השיער קלות במים (אם זה מה שכתוב בהוראות שקיבלת עם המוצר, בהתאם לסוג המוצר עצמו)
3. יש לעשות זאת במקום פתוח ולא בחדר סגור על מנת להימנע משאיפת חומרים מסוכנים
בנימה זאת, יש להגיד – כי החלקה אורגנית בידי מעצב שיער שיודע את מלאכתו תערב:
1. חפיפת שיער במים ובשמפו כמו שצריך, טרם החלת המחליק או הפן
2. אפשרות לעבוד בחלל סגור בלי אוורור – כי לא אמורים להיות אדים רעילים
כך שזו נקודה למחשבה, וכדאי להיות במודעות לנקודה זו על מנת לדעת באיזה חומר לבחור ועם איזה מעצב שיער (אם בכלל) לעבוד.

איך לדעת אם מדובר בחומר אורגני?

כשמדובר על החלקה אורגנית, נכון, יש כאלה שאומרים שכל חומר הוא אורגני. שכן, שלל סוגי קראטין נקראים אורגניים, וגם אם מדובר בחומרים שהם לא אורגניים הספר עשוי להגיד שהם כן. על כן, חשוב לדעת באילו מקרים באמת מדובר בהחלקה אורגנית ובאילו מקרים לא ויש סימנים לבדוק את זה.
כיצד לזהות אם קנית החלקה אורגנית לבית?
אמורים להתקיים 2 פרמטרים בעת החלקה אורגנית:
1. שמירה על בריאות הסובבים
2. שמירה על השיער

שמירה על בריאות הסובבים

הפרמטר הראשון דורש שמירה על הריאות. במסגרת החלקה אורגנית הראש נחפף לאחר מריחתה במאה אחוז, תוך שימוש בשמפו, עוד לפני השימוש במחליק או פן. כך שאם קנית החלקה אורגנית לבית וכתוב לך בהנחיות שאין צורך לעשות זאת – יכול להיות כי לא מדובר בהחלקה אורגנית. לאחר השטיפה המלאה, טרם השימוש במחליק או פן, לא אמורים להיות אדים מסוכנים שיצאו בעבודת המחליק. המטרה היא לחפוף היטב עם שמפו מספר פעמים, ולא להחזיק תחת המים כמספר שניות בלבד. בהינתן שזה לא חלק מהנחיות הביצוע להחלקה, כנראה לא מדובר בהחלקה אורגנית.
בנוסף, החלקה אורגנית לא אמורה להגיע עם ריח חריף. אין היא שורפת בעיניים או בגורן ולא צריך מאוור או ונטה בחדר – למעשה, ניתן לעבוד בחדר סגור עם מזגן.

שמירה על השיער

מבחינת הפרמטר השני: השיער אמור להישאר בריא וחזק לאחר יישום החלקה אורגנית בית. לצורך העניין, אם היית מדלגת על השימוש הביתי ועוברת למספרה, היית יכולה לשאול את הספר, אם מיד בסיום ההחלקה או לאחר השטיפה / החיפפה של השיער ומריחת המסיכה למספר דקות, ניתן לבצע צבע או גוונים במידת הצורך. אם הספר היה אומר שלא ניתן, יכול להיות שזה מרמז שהוא יודע שהשיער נפגם והחומר הכימי המדובר הוא אגרסיבי כך שזה אומר שכנראה לא מדובר בהחלקה אורגנית.

מבחן התוצאה

וגם, ישנו מבחן התוצאה: את תוצאות ההחלקה ניתן לראות בו במקום מבלי להחיל פן לייבוש השיער או להחיל שמפו מיוחד. למעשה, ניתן לאסוף את השיער ואין הגבלות מיוחדות או הנחיות תחזוקה מיוחדת לאחר ההחלקה על מנת לשמרה.
ואם רוצים לחדש את ההחלקה – זה יהיה רק על השורש. כלומר, רק על הצמיחה החדשה. השיער שעבר החלקה בעבר, אמור להישאר חלק מלבד החלק שצמח מהשורש. באם מדובר בהחלקה שדורשת להחליק את השיער שוב ושוב (כמו החלקות קראטין למיניהן), יש אפשרות לפגום בשיער.
מסיבה זו, החלקה אורגנית אוקסו הנחפפת, נועדה להיות בטוחה ולהעניק את שלל העולמות והיתרונות הקשורים בתוצאות החלקה קבועות ומשקמות בלי סכנת אדים רעילים. מספרת שוקי עמירה היא מהראשונות המבצעות את ההחלקה האורגנית, עם ניסיון של מעל שני עשורים, ומציגה את הדור הבא של החלקת השיער החלקה הנחפפת.

פטנט חדשני - OXO

אם בא לך להביא החלקה אורגנית לשימוש ביתית, אז נמליץ לשקול את זאת שנקראת OXO. שכן היא החלקה אורגנית נחפפת עם פטנט חדשני. מדובר בחומר המכיל חלקיקי ננו של 22 קראט זהב, שמן דקלים אפריקאי, שמן ארגן, חומצות שומן, אגוז שיאה, אומגה 6, קרם הגנה טבעי, תמצית פרח הלבנדר, תמצית קקאו, חלבון חיטה, חלבון אורז ו-4 סוגי חומצת אמינו אורגנית וקראטין.
מדובר בהחלקת שיער אורגנית נחפפת מבית ביואורגניק, מטעם המספרה האורגנית האקולוגית הראשונה בתל אביב של שוקי עמירה. מדובר בהחלקה טיפולית על בסיס אורגני, אשר איננה דומה לחלופות אחרות, למיטב ידיעתו של שוקי עמירה. על פי כן אין היא אמורה לפגום, לשבור או לגרום לנשירה. נוסחה זו עשויה להתאים לשלל סוגי השיער, בין אם מדובר על שיער פגום, שרוף, צבוע עם גוונים, מקורזל מאוד, טבעי, אתיופי ושיער שעבר סברה.

החלקה נחפפת על בסיס אורגני

החלקה נחפפת שכזאת היא על בסיס אורגני, ועובדת על עיקרון 4 חומצות אמינו – שתפקידן להחליש ולהרחיב את הגשרים הגופרתיים של השיער לזמן מוגבל. אין מדובר בטכניקה המבוססת גופרית או פורמלין. מבחינת תוצאות: השיער עשוי להיראות טבעי ומבריק, כמו לא עבר תהליך כימי. השיער אמור להישאר בעובי הטבעי שלו, ולא להימתח כמו גומי. אין ההחלקה יורדת בחפיפות ואין צורך לעשות שימוש בשמפו ללא מלחים. ההחלקה מכילה חלבון קרטין אך אין מדובר בטכניקה מבוססת פורמלין או גופרית ולדעת שוקי עמירה מדובר בנוסחה בטוחה לחלוטין לשימוש.

דגשים ליישום OXO בבית ובמספרה

מי שרוצה ליישם את החומר במספרה או בבית, צריכה לדעת שתהליך החימום (בין אם נעשה במחליק ובין אם נעשה בפן) ממש לא מתבצע על חומר ההחלקה (כמו החלקות אחרות לדוגמה הברזילאית או הקראטין), כך שלא אמורים להיות עשן ואדים מסוכנים. מבחינת היישום עצמו יש לוודא כי:
1. לאחר המריחה, להמתין 60 דקות
2. לחפוף את חומר ההחלקה במאה אחוז תוך שימוש בשמפו
3. לייבש
4. להתחיל לעבוד עם המחליק לאחר שהשיער נקי (כך שאין סכנה ליצירת חומרים מסוכנים)
5. תהליך ההחלקה עשוי לארוך מספר שעות (4-5)
6. לאחר מכן יש לשטוף את השיער ולשים מסיכת אוקסו
7. את התוצאות ניתן לראות בו במקום, בלי להמתין
8. יש אפשרות לאסוף, לחפוף או לצבוע את השיער כבר באותו יום

אם גם אתן רוצות החלקה אורגנית שתשדרג אתכן השאירו כאן פרטים

פתיחת צ'אט עם נציג
ביאורגניק - החלקה אורגנית
היי אנחנו שמחים שאתם כאן 😊
בחרו נציג לשיחה👇