03-522-2733

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ראיון עם שוקי עמירה על ההחלקה אורגנית ביואורגנית

ראיון בלעדי עם שוקי עמירה

מייסד OXO-ORGANIC,

ההחלקה אורגנית ביוארגניק

ראיון ברשת 13 עם שוקי עמירה על ההחלקה אורגנית ביואורגנית

איך הכל התחיל?:

OXO ORGANIC היא לא עוד חברה – זאת משימת חיי ומוצריה הם הבשורה שבאתי להעביר לכם. מוצרי איכות לטיפוח ועיצוב השיער המשדרגים את יכולות העיצוב, מעניקים את התוצאה המושלמת והכי חשוב – בטוחים לשימוש ממושך.
כשאני רואה לקוחה יושבת על הכיסא ושמה את מבטחה במעצב השיער או כשאני חושב על המעצב שעובד שעות עם מחליק השיער אני מקווה בליבי שהוא לא טועה בבחירת חומרי ההחלקה. לא מעט פעמים נשאלתי מתי נולד השיגעון, מאיפה התשוקה ומה מניע אותי להיות נושא דגל המהפכה בתחום החלקה אורגנית? ואני עונה: מהניסיון האישי שלי.

20 שנים לאחור:

20 שנה לאחור, דמיינו אותי מעצב שיער צעיר, חובב גדג'טים ורודף אחר חידושים. המרדף אחר חלום השיער החלק והמבריק לאורך זמן הביא את תעשיית הקוסמטיקה לפתח אינספור מכשירים, תכשירים ושיטות. כאשר הגיחו לעולם החלקות השיער, היפנית ולאחר מכן הברזילאית, אני הראשון להשתמש בהן. הכסף טוב, הלקוחות מרוצות אבל לא הכל היה חלק ונוצץ. 14 שנה של החלקות יפניות ו-9 שנים עם החלקה ברזילאית על בסיס פורמלין או אטילן גלוקול עשו את שלהם – גופי ניזוק משמעותית. דלקות פרקים ופגיעה בעיניים כמו גם כאבי ראש וקשיי נשימה כרוניים אשר כולן חלפו רק לאחר הפסקת השימוש באותם חומרים.

הצורך בהחלקה אורגנית

העבודה עם חומר ההחלקה נמשכה על אף הסבל – לאדם שזהו כל עולמו ובזה התמחה היה קשה לוותר על הפרנסה. תבינו, לפני עשר שנים שזה אמנם לא נשמע העבר הרחוק, עוד לא היה את הידע והמודעות לסכנות שיש כיום. זה מצב שהיה נוח מאוד עבור החברות הגדולות שהשתלטו על השוק. לאיש לא הייתה כל כוונה או רצון להמציא חומר שיחליק את השיער בצורה מושלמת, ישמור על השיער ובמקביל ישמור על הבריאות שלכם – מעצבי השיער והלקוחות. המציאות העגומה נמשכה עד היום שבו החלטתי לקום ולהביא לשינוי.

התהליך עם שהקמתי את החברה OXO ORGANIC ביואורגניק:

את כל תסכוליי מהתעשייה תיעלתי לטובת קידום המטרה ששמתי לנגד עיני. לאחר מספר שנים של מחקר ופיתוח יצרתי את חומר ההחלקה אורגנית המושלם. אין אושר גדול יותר מהשגת המטרה – חומר אשר מסירים אותו לחלוטין מהשיער ע"י חפיפה בשמפו לפני שמתחילים לעבוד עם המחליק. שיטת העבודה עם החומר החדש מאפשרת החלקת שיער ללא שחרור אדים רעילים. בריאות השיער נשמרת וניתן לעשות צבע וגוונים מיד אחרי ההחלקה ללא המתנה כלל.
המהפך הבריאותי לא נגמר בהחלקה, שאר מוצרי הטיפוח שבאו לאחר מכן הפכו לבטוחים לשימוש – צבעי שיער ללא אמוניה, ניקל ועופרת ושמפו ללא פיאג, SLS או פראבנים.

החזון שלי:

הרצון לשמור על הבריאות, בלי לפגוע באיכות ההחלקה אליה התרגלו לקוחותיי, חייבה אותי לפתח מוצרים ברמה המשתווה למוצר הטוב ביותר שהיה קיים ואף יותר מכך. מהיום, בכל פעם שתיהנו ממוצרי OXO ORGANIC להחלקה אורגנית הבטוחים והטובים בעולם, בכל פעם שתעבירו אצבעות בשיער חלק, מושלם ובריא תזכרו שאין זה מקרי. זהו תוצר של שנים רבות ומאבק לפיתוח רעיון מהפכני שנולד מתוך כאב שלי, כאב שנחסך מכם."

פתיחת צ'אט עם נציג
ביאורגניק - החלקה אורגנית
היי אנחנו שמחים שאתם כאן 😊
בחרו נציג לשיחה👇