03-522-2733

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם אפשר לעשות החלקה אורגנית וצבע באותו יום ?

האם אפשר לעשות החלקה אורגנית וצבע באותו יום ?

ניתן לעשות החלקה אורגנית על כל סוג שיער, גם סוג שיער שעבר סלסול בעבר. ניתן לעשות הן צבע והן החלקה אורגנית באותו יום. אך כשאני אומר את זה, אני מתכוון כמובן להחלקה אורגנית.

החלקה אורגנית ביואוגנית BIORGANIC אצל שוקי עמירה המספרה הארגנית האקלוגית הראשונה בתל אביב

מה הן בכלל החלקות אורגניות?

ראשית, נרצה לפתוח את השיח בשאלה פשוטה. מהי החלקה מהסוג האורגני? ובכן, הסוג האורגני הוא זה המכיל חומצה שעובדת על Ph נמוך מאוד. זה כשלעצמו, עשוי לגרום לשיער להתבהר קלות כטון אחד, בערך. כאשר שיער צבוע, יתבהר כשני טונים, בערך. החומצה גורמת להתחמצנות הפיגמנט בשערה. ועם זאת, התופעה תחלוף עם הזמן בשיער טבעי. כאשר השיער צבוע, יש לעשות צבע לאחר ההחלקה. כך שלא רק שניתן, יש שיגידו שמומלץ מבחינה אסתטית לצבוע מחדש. וזאת, כי השיער עלול להתחמצן כשני טונים לאחר ההחלקה, גם אם היא אורגנית. ואילו, יש לוודא כי מעצב השיער לא טועה בבחירת חומרי ההחלקה. וכי, הוא משתמש בחומרים מיטיבים ובטוחים, לפחות באופן יחסי, לשימוש אנושי. לדעתי, אין במדינת ישראל החלקות אורגניות אמיתיות. וזאת, כי מעצב השיער הישראלי, לדעתי, התרגל לעבוד ישירות על חומר ההחלקה תוך שימוש במחליק השיער. כאשר רוב מעצבי השיער בישראל, שוב, לדעתי, רוכשים החלקות אשר נשטפות במים. כלומר, לאחר תקופת המתנה עם חומר ההחלקה – הם שוטפים עם מים 20 עד 80 אחוזים. וזאת, בהתאם למקצועיות של מעצב השיער ו/או בסוג המחליק.

איך לדעת שלא מדובר בהחלקות אורגניות

מיותר להגיד – כי זה עשוי להוביל לתגובה כימית חזקה. לאור טמפרטורת המחליק ושרירי חומרי ההחלקה שאולי נותרו על השיער. תהליך שכזה עשוי לגרום לשיער לעבור למצב חומצי. כך שמי שרוצה לעשות צבע או גוונים, רוצה בעצם להעביר את השיער שלה תהליך כימי בסיסי. ולאור כך, אפשר שתיווצר תגובה כימית נוספת, שעשויה להוביל לנזק בשיער. על כן, מעצבי שיער שעושים שימוש בהחלקות מן הסוג שתיארתי כאן – פשוט לא יכולים לעשות צבע או גוונים בסיום ההחלקה. אך זה לא תקף לגבי מעצבי שיער שיודעים לעבוד בצורה שאני מלמד ומטיף.
נשווה את כל זה למקרה בו באמת עושים החלקה עם רכיבים אורגניים. במקרה שכזה, חופפים את חומר ההחלקה, תוך שימוש בשמפו – כפעמיים שלוש, טרם השימוש במחליק. זה כשלעצמו, עשוי לאזן את רמות ה-Ph בשיער עוד לפני שעבדנו בכלל עם מחליק. כך, שלדעתי, זה מאפשר לעשות גוונים או צבע, או כל הליך כימי כזה או אחר – מים לאחר השלמת ההחלקה בלי להמתין כלל. כן, זה החידוש כאן. זה הדיוק, לדעתי.
עכשיו, האם כל החלקה היא אורגנית? נדמה שיש אנשים שיגידו שהחלקה מסוימת היא אורגנית, "יותר מדי בקלות". שכן, הרבה סוגי קריאטין עשויים להיקרא "אורגנית", וגם אם אינם, הספר עשוי להגיד שמדובר במשהו אורגני. ובכן, אפשר לחקור קצת יותר לעומק כדי לראות אם הוא יודע על מה הוא מדבר ואם הוא אכן מתעסק בחומרים אורגניים על-באמת.

איך לזהות אם לספר / מעצב השיער שלך יש החלקות אורגניות?

איך לדעת שמדובר בהחלקה מהסוג האורגני?
לדעתי, זה יתבסס על 2 פרמטרים:
1. האם זה בריא עבורך ולסובבים אותך
2. האם זה שומר על השיער שלך מפני פגם.
אלו, לדעתי, הם הפרמטרים. וזה תלוי בך לוודא כי הם אכן מתקיימים. לאור כך שכנראה (אלא אם כן הפתעת אותי) אין לך תואר והכשרה בעולם הכימיה, אין סיבה שתדעי מה יש בחומר. אך הנה כמה רמזים כדי לדעת אם הפרמטר הראשון מתקיים:
פרמטר זה נועד לשמור על הריאות שלך. החלקה מהסוג האורגנית נחפפת לאחר מריחתה במאת האחוזים עם שמפו. זאת, עוד לפני שמישהו שלף את המחליק או הפן על מנת לעשות בו שימוש. כך שלא אמורים להיות אדין מסוכנים, לאחר מכן, תוך השימוש במחליק.
החפיפה עצמה צריכה להתבצע עם שמפו, כפעמיים שלוש, ולא לארוך רק מספר שניות בלי שימוש בשמפו כלל. באם היא אכן התרחשה רק כמה שניות, ולא היה שימוש בשמפו – כנראה מדובר בהחלקה שאינה מהסוג האורגנית. אם היא כן אורגנית, אז לא אמור להיות ריח חריף, שריפה בעיניים ובגרון, ולא יהיה צריך מאוור / ונטה. למעשה, יהיה ניתן גם לעבוד בחדר סגור עם מזגן.

האם ניתן לעשות החלקה אורגנית וצבע באותו יום?

עכשיו, לגבי הפרמטר השני. אם הוא נשמר – השיער אמור להישאר חזק ובריא. אם לא ניתן לעשות צבע או גוונים מייד בסיום התהליך, כנראה שלא מדובר בהחלקה מהסוג האורגני. ניתן לשאול את הספר, אם בשלבים שלאחר השטיפה או החפיפה, ומריחת המסיכה – ניתן לצבוע. באם הוא אומר שלא, ניתן לשער שהוא מניח שיש פגם בשיער והחומר הכימי אגרסיבי במידת מה. על כן, כל זה עשוי לספר לנו שלא מדובר על החלקה מהסוג האורגני. שכן, ניתן לעשות החלקה אורגנית וצבע באותו יום.
כך שניתן לשאול את הספר מבעוד מועד לגבי האפשרות לעשות צבע והחלקה באותו יום. ואם הוא אומר שלא, יכול להיות שזה מעיד על כך, כאמור, שלא מדובר על החלקה מהסוג האורגני.

תוצאות ההחלקה מדברות בעד עצמן

דרך נוספת, היא לראות את תוצאות החלקה אורגנית מבלי לעשות ייבוש בפן, או להביא שמפו מיוחד. אם רואים את תוצאות ההחלקה וניתן אפילו לאסוף את השיער, ואין אי אילו הגבלות מיוחדות לתחזוקה לאחר ההחלקה על מנת לשמר אותה – כנראה שזה מעיד על כך שמדובר בהחלקה מהסוג האורגני. זה לא אומר שלא יהיה צורך לחדשה, כי יש עניין, למי שרוצה – לחדש את ההחלקה עבור השיער החדש שצמח. אך אין צורך לחזור על כל השיער עצמו.
זאת כי שיער שעבר את ההחלקה בעבר, נשאר חלק – מלבד החלק שצמח מחדש ולא עבר את ההחלקה. אם מדובר בהחלקה שיש להחליק את כל השיער שוב ושוב (נניח, החלקות קריאטין למיניהן) – יכול להיות, כי יש אפשרות, שהשיער יחווה פגימה ולא יהיה ניתן לשקמו.

על איזה חומרי החלקה אני ממליץ?

כיום, לאחר ניסיון של 21 שנים, אני יכול לדווח כי מצאתי שאוקסו – היא החלקה מסוג אורגני, נחפפת, ו-100 אחוז בטוחה לדעתי. כזאת, שעשויה להעניק את כל היתרונות בהחלקה אורגנית, יכולה לסייע בשיקום ולא חושפת לסכנת אדים רעילים לבריאות. לדעתי, אנו אחד הראשונים שמבצעים החלקות אורגניות. ואנו גאים להציג את הדור הבא של החלקת השיער הנחפפת. אוקסו, אגב, היא החלקה מסוג אורגני, נחפפת, עם נוסחה ולה פטנט חדשני. מדובר בהחלקה המכילה חלקי ננו של 22 קראט זהב, שמן ארגן, שמן דקלים אפריקאי, אגוז שיאה, אומגה 6, חומצות שומן וקרם הגנה טבעית, תמצית קקאו וחלבון חיטה, חלבון אורז, תמצית פרח הלבנדר. 4 סוגי חומצת אמינו אורגנית וקראטין
אוקסו היא החלקה נחפפת טיפולית, על בסיס אורגני – החלקה מסוג ייחודי ומהפכני, שלדעתי לא דומה לאף החלקה אחרת אשר יש ביכולתה לפגום, לשבור או להוביל לנשירה. כמו החלקות כימיות (לדוגמה, זו היפנית, אשר מגיעה עם גופרית בריח מעיינות) ושלל סוגיהן. לאוקסו נוסחה חדשנית שעשויה להתאים לשלל סוגי השיער: אלו המקורזלים, אלו הטבעיים ואלו הצבועים בגוונים. גם לשיער "פגום", שרוף, שעבר סברה, סאננינג וגם שיער אתיופי

אם גם אתן רוצות החלקה אורגנית שתשדרג אתכן השאירו כאן פרטים

פתיחת צ'אט עם נציג
ביאורגניק - החלקה אורגנית
היי אנחנו שמחים שאתם כאן 😊
בחרו נציג לשיחה👇